Liits

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Mimmi Thiel - 30 juni 2012 20:58

Efter middagen tog jag mig en härlig promenad och tillsist hamnade jag på ett av mina favoritställen vid vattnet.

Jag satt mig ner och lyssnade till vågorna och självklart så hade jag med mig kameran och tankeboken.

Ett perfekt sätt för mig att koppla av när jag väl är ledig.

Sen när jag kom hem blev det jordgubbar med glass.

Och nu är det snart dax att gå och sova så att jag orkar upp och jobba i morgon, natti natti!


     


Av Mimmi Thiel - 30 juni 2012 15:48

Har suttit och pysslat om min header, men är inte riktigt nöjd än så kanske gör en ny sen..

Tar gärna emot förslag om de är nått du tycker jag ska ändra på eller ska lägga till ?

Vill ha samma grundbild som förut.

Vill bara lägga till lite härliga bilder och m.m men vet inte hur jag ska ha dom.. Förslag?


Föresten hoppas ni har en toppen Lördag!

Själv måste jag ta och packa upp de sista ur mina kartonger sen ska vi käka jordgubbar och glass.

Fyller nämligen 20,5 år idag och då brukar vi skoja till det här hemma och köpa färska jordgubbar på min halvårs dag eftersom jag aldrig kan få de på min riktiga dag då jag fyller mitt i vargar vintern..


Ha det så bra och glöm inte att lämna en kommentar om du har något förslag ang headern!


Kramizar!  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards