Liits

Alla inlägg under november 2011

Av Mimmi Thiel - 28 november 2011 14:06

Var på en loppis i går och fyndade en gamal gungstol för 25 kr, så när jag kom hem tog jag fram den vita värgen och målade om den och sedan slipade jag till den så att den blev shabby chic. Idag begav jag mig till en av stans bästa loppisar och fynda ett jätte fint broderat örngott och en mysig filt som ska ligga på gungstolen kring jul. Juste hittade även 4 st jätte fina böcker igår som jag fick för 20 kr så ja man kan säga att jag fick alla mina fynd både i dag och i går för under hundralappen tillsammans. Me like ! Kommer bilder här under som visar min fynd men även hur mitt rum ser ut nu kring jul. På bilderna syns även den röda filten som jag  berättade om för nån vecka sen. Enjoy !


       

Av Mimmi Thiel - 26 november 2011 19:38

Har jobbat hela dagen och det har varit full rulle med en massa barnkalas så är ganska slut i huvudet nu, så stannar nog i soffan ikv har är blivit ännu sjukare än vad jag var i Måndags..


En mysig dag i skogen  

.

Av Mimmi Thiel - 24 november 2011 00:27









Old feelings

Av Mimmi Thiel - 22 november 2011 16:49

Denna dag började med att jag åkte på en arbetsintervju i Solna och sedan tog jag tunnelbanan till Ersta sjukhus och hälsade på min bästavän Linda som opererades i går. När jag var på väg hem till Nynähamn igen så ringde företaget upp mig och sa att de ville ha mig. Så den 16 December börjar jag jobba heltid på Face2face i Solna. Äntligen ! 


Jag och min älskade Linda !

 

.

Av Mimmi Thiel - 21 november 2011 20:10

Klarade inte av att ligga i sängen hela dagen så vid 16 tiden klädde jag på mig och tog en promenad till Coop för att inhandla lite vitaminer (frukt och juice). Så nu hoppas jag på att blir frisk snart ! När jag kom hem så fick jag nått ryck, fixa till snygga lösnaglar på mig själv så att jag ser lite fräsch ut inför intervjuerna.



 Har på senaste tiden börjat fundera på vad jag skulle vilja hinna göra innan jag dör och hittills har jag kommit på 3 saker men de finns säker miljontals saker till.


1. Hoppa falmskärm

2. Snagga av mig allt hår - ca 3mm

3. Ta mc kort


 

Av Mimmi Thiel - 21 november 2011 13:36

 

         Fotograf : Jag

Saknar min systeryster !  

Av Mimmi Thiel - 21 november 2011 13:01

Usch ligger nerbäddad i sängen och här lär jag satnna restsen av dagen..

Har ont i hela kroppen och det rinner från näsa och ögon, har inte tid att bli sjuk nu !

Jag som vill träna en massor o sen så ska jag på 3 arbetsintervjuer denna vecka.


 

.

Av Mimmi Thiel - 20 november 2011 22:12

 

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards