Liits

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Mimmi Thiel - 18 november 2011 21:12

 


Ja jag vet att jag är jätte tidig med att lägga upp vad jag önskar mig av tomten men dom flesta har redan börjat köpa sina klappar nu, så om du inte kommer på vad du ska köpa till mig  så har du min önskelista här sen så fyller jag ju även 20 snart så ja nu vet ni vad ni kan köpa !


                               

Kamerastativ

Refleksskärm

Fårskinnstofflor

Kakfat

Kaffemaskin

Fotokurs

Metallkanna - Till att göra caffélatte

Presentkort på bohemia

Plattång

Presentkort hos min frisör

kalender - en liten som jag kan ha med i väskan (A5)

Pengar - Måste köpa mig en ny dator då min kommer dö vilken dag som helst..

Jul

Av Mimmi Thiel - 18 november 2011 20:15

På sistone har jag haft ett pyssel behov och jag pyssalr med allt som bara går. Älskar att pyssla speciellt nu till jul så idag har jag gjort fina ljusbrickor åt mig och Mamma. Var ut i skogen och plockade på mig en massa smått & gott och sedan satte jag mig vid köksbordet och knopte i hop 2 st fina julljusbrickor.


 




Var även runt på lite olika loppisar idag och småhandla lite saker till mitt rum, hittade blandannat en jätte fin stickad röd filt som ska pryda min säng nu runt jul, självklart har jag tvättat den ! När jag kom hem så började jag inreda om på min byrå så att de blir lite mer julstämmning i rummet sen så trädde jag i röda sidenband i mina fina handsydda gardiner som jag hittade på en loppis förra veckan. Hittade 2 st underlakan från början av 1900 -talet med handgjord spets i underkant och dom sydde jag om till årets julgardiner och det blev jätte fint och då som grädde på moset så trädde jag i röda sidenband idag.


Som ni även ser på bilden under så passade den lilla handspegeln perfekt under min guldspegel, letade även fram min gamla konfirmations bibel & lite smycken



Mina fina gardiner, bättre bilder kommer närmare jul !

   


Sen har jag glömt att berätta att jag även har fixat till mina lådor till byrån. Målade om alla 4 vita sen så gjorde jag egna etiketter som jag trädde igenom spettsband och så skrev jag för hand vad varje låda innhåller. 


 

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards