Liits

Alla inlägg under juli 2012

Av Mimmi Thiel - 22 juli 2012 23:15

     

Av Mimmi Thiel - 22 juli 2012 17:31

Som ni såg i föregånde inlägget så var jag hemma hos Nathalie på middag igår och det var super mysig, även om vi nästan aldrig ses så har vi de alltid lika trevligt och vi kan alltid prata om allt oavsett vad som än händer..

vi har nu varit bästa vänner i 16 år och vi har då fan gått igenom allt men ingen kan sära på oss för vi e som systrar och kan verkligen varandra utantill. 

 

 

 Tack för att du finns!


 


 

Av Mimmi Thiel - 22 juli 2012 17:12

Jag vet att jag nu igen har varit usel på uppdatering men jag har jobbat som en galning.

Har jobbar 21 dagar i rad och nu har jag äntligen min första lediga dag. Här kommer lite bilder så ni kan få se vad jag har sysslat med under den senaste månaden.

En del är tagna med kameran medans andra e tagna med iphonen.

ENJOY!


       


Lite bilder från jobbet..

     


Min älskade bebis...

     











           



Av Mimmi Thiel - 11 juli 2012 20:46

Hej där!Skulle bara testa att blogga från iphonen och de verkade ju funka super bra.Skulle ha haft en ledig dag idag men de sluta med att jag fick hoppa in och jobba. Men mig gör det absolut inget eftersom jag älskar mitt jobb och det gör ju dessutom så att jag kommer närmre mina mål. Pengar är allt! Nu ska jag hoppa på bussen hem och sen blir det nog bums i säng för i morgon blir det en lång dag på Daglivs (13-22) så kommer vara hemma ca 01.00 i morgon natt.Ha det så bra!

.

Av Mimmi Thiel - 11 juli 2012 00:07

 

 

Det gör ont...

 

Varför?

Av Mimmi Thiel - 10 juli 2012 22:28

         

             

Av Mimmi Thiel - 6 juli 2012 20:35

Hallå där!


Det känns ganska konstigt att vara ledig en Fredagkväll med tanke på att jag alltid jobbar alla helger och så lyckas ja alltid pricka in Fredagkvällar. Ganska skönt att bara få slappa lite hemma och dessutom så hade jag ett ganska skönt pass på Ica idag  11 - 14 så det känns nästan som om jag har varit ledig. Denna kväll har bestått av att göra en massa  utbildningar på datorn så nu är jag helt slut i huvudet så det blir nog en tidig kväll för mig, för i morgon blir det full rulle hela dagen. Jobb 11 - 20 sen direkt ut till Torö och fira min älskade Jonna som fyller 21 år!!


 

Av Mimmi Thiel - 5 juli 2012 16:04

Varning!

Känsliga läsare kanske inte bör läsa detta..

 

Detta har absolut inte varit min dag. Skulle egentligen ha jobbat på Daglivs idag men när jag hoppade på buss 861 så började jag kallsvettas jätte mycket och sen så började jag bara må mer och mer illa. Tänkte att detta går säkert över men de gjorde de absolut inte. När vi lagom var halvägs påväg mot Sthlm så klarade min kropp inte mer så var jag bara tvungen att spy. Fick ringa jobbet direkt och sjukskriva mig och sen var det bara att lyckas ta sig hem från Gullmarsplan (bussen stannar inte förens i Sthlm). Så när jag väl kom hem tog jag mig en dusch och kröp bums ner i sängen och här har jag legat hela dagen.. 

Bara hoppas på nya krafter till i morgon för då är de dax att jobba på Ica.

 

 

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards