Liits

Alla inlägg under mars 2014

Av Mimmi Thiel - 26 mars 2014 22:40

Ja så som mitt liv ser ut just nu så är de bara plugg, plugg, plugg och massa jobbande. Har precis klarat medicin kursen och vi har nu påbörjat vård & omsorgs kursen. Har idag suttit 5,5 timme i stäck och pluggat satan inför tentan som ska vara inlämnad på Fredag. Tycker undersköterske utbildningen är jätte roligt och de är verkligen ett jobb som kommer passsa mig i framtiden. De ända som jag tycker är lite jobbig är att allt går så fort. Denna utbilning är egentligen 3 år men vi ska läsa in den på 1,5 år så de är ett jäkla tempo på lektionerna och en massa uppsatser som ska skrivas hemma. Pluggar dessutom distans så de gäller att ha mkt diciplin och verkligen göra de man ska för annars så hinner man inte med på lektionerna. Sen den 7/4 ska jag påbörja mina 3 veckors praktik och då kommer jag verkligen få säga hejdå till mitt sociala liv för då kommer jag först ha 8 timmars praktik och sedan kommer jag åka direkt till mitt jobb och jobba där på kvällarna och sen så kommer jag även ha skola en dag i veckan plus en massa läxor på de.

Men vad gör de?

Jag älskar mitt liv så som de är nu och de finns inget som jag skulle vilja ändra på. Jag har världens bästa vänner, lägenheten jag alltid har drömt om, ett jobb som jag trivs bra på, en underbar Mamma & syster som alltd finns där.

 

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards