Liits

Alla inlägg under oktober 2010

Av Mimmi Thiel - 30 oktober 2010 13:54

      Igår var jag upp i kaknästornet och kollade på den fina utsikten med Morfar, Morbror och min kusin Elin



  

Sthlm

  

  

    

  

  

Av Mimmi Thiel - 30 oktober 2010 13:47


Är med och tävlar om att bli månadens blogg på Linda - Paulines blogg ! Tävla du oxå !  


http://lindapauline.se/

Av Mimmi Thiel - 26 oktober 2010 11:19

Nu är tävligen slut och jag har nu kommit fram till vilka som ska vinna. Jag vet att det bara skulle vara en från början men det var så svårt så valde 3 st.

Här är de tjejer som har vunnit !


Martina Norman - Min kusin

 


Jennifer Sthålberg

   


Emmeline Mutka

    


Jag kommer att börja med att kontakta de som har vunnit.

Sendan får ni hör av er så vi kan bestämma en dag !

Av Mimmi Thiel - 25 oktober 2010 08:46

Josefins bilder

 

          

Av Mimmi Thiel - 24 oktober 2010 18:30

Idag fick min katt vara modell åt Josefin "patriks syster"  !

Hon behövde nämligen lite katt bilder till ett projekt. Bilderna under är tagna av mig men lägger upp hennes bilder så fort hon har skickat dom.


  


  

  

    

Av Mimmi Thiel - 22 oktober 2010 15:14

  


Hej !


Äntligen är det Fredag igen !

Min dag började med att jag gick upp kl 07.00 För att jag hade tvättstugan. Sedan när jag kom upp till lägenheten igen så tog jag mig en riktig "spa - dusch" vilket menas med Tvättning av hår + inpackning, aniktsmask, Rakning och när jag väl kom ut ut duchen så noppade jag ögonbrynen och smörjde in hela kroppen med body butter. Så man kan säga att min Fredag började ganska bra.


Men tyvär ringde jobbet i panik i går och behövde ha in mig ikväll. SYND!

För jag och älskling hade bestämt att vi skulle gå ut och äta och kolla på bio inne i sthlm idag bara för att vi firar 19 månader i morgon. Men men vi får försöka ta det nästa vecka. För jag jobbar nämligen hela helgen och han ska vara med kristoffer hela helgen.


föresten så är bilden ovanför tagen ifrån mitt sovrumsfönster. Tyckte det var så fin med både snön och höstfärgerna !


Juste glömde berätta att jag nu håller på att färga håret nu igen. så måste springa in i badrummet och tvätta bort det nu. Bye bye !


  


Jag älskar dig !   

Av Mimmi Thiel - 21 oktober 2010 18:58

  


  


  


  



  

Av Mimmi Thiel - 21 oktober 2010 13:20

Hej !

Hoppas att allt är bra med er ?!

Men med mig är det minder bra för jag har haft magknip hela natten och även hela dagen. Men men det är inte det jag har tänkt att blogga om idag utan mina fynd som jag har gjort dom senaste dagarna ! I går köpte jag en stor ljus lykat på en loppis som var jätte rostig och skitig. När jag väl kom hem bestämde jag mig för att måla den svart och det blev hur bra som helst ! Sen idag så handlade jag för lite rabattkuponger och lyckades komma undan rätt billigt.


      




Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards