Liits

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Mimmi Thiel - 1 oktober 2010 08:12

Hej !


Ni har säkert undrat varför jag inte har uppdaterat på år och dar ?


Men det är nämligen så att min dator har varit på reparation och nu är den äntligen hemm igen. tyvär har jag förlorat en massa bilder som jag aldrig mer kommer att kunna ta om. men men nu är der som det är ! under denna tid som jag har varit utan min dator har det faktist hänt den del saker. Jag och patrik har haft en pause, Rullat in en massa fotojobb, inrett de sista i mitt rum, Börjat läsa en jätte bra bok och så har det hänt en massa saker inom familjen.


Det är många som undrar om jag fortfarande har ont ?

Och det är väl självklart ! kan knappt sova på nätterna, kan knappt gå till skolan och kan knappt röra mig. Som jag skrev i "olycka" inlägget så kan det ta allt ifrån månader till år innan det försvinner. Smärtan har inte minskat ett enda dugg och ibland känns det som att huvudet ska trilla av. och detta säger jag inte för att skryta utan allt detta är faktist sant !


Bjuder i allafall på lite bilder dels från mitt rum och sen på den boken som jag har börjat läsa !


 

Denna bok är hur underbar som helst rekomenderar verkligen dig att läsa denna ! Beställ den här !


http://www.adlibris.com/se/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=jessica+andersson&title=jessica+andersson&fromproduct=False


 

   

Älskar min belysning ovanför sängen !

Ja jag vet att sängen är jätte obäddad men orkar inte bry mig !



P.s  Idag åker älskling till London och ikväll ska jag och Mamma ha en mysig tjejmiddag med alla våra älskade vänner !

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards