Liits

Alla inlägg under juli 2012

Av Mimmi Thiel - 4 juli 2012 21:51

Under den senaste tiden har jag suttit och tänkt på vad jag vill ha..

Så jag har nu bestämt mig för att börja spara först till en

Utlandsresa i December. Sen ska jag fortsätta att spara ihop till en egen lägenhet 

Och sist men inte minst så ska jag spara ihop till en ny kamera..

Jag är super taggad på detta och jag vet att jag kommer klara det!


Målet är att jag ska ha gjort allt detta inom ett år!

Så nu e de bara att sätta igång och köpa trisslotter..


 

.

Av Mimmi Thiel - 4 juli 2012 20:01

Tog mig en sväng ner till centrum innan kl 18 för att fixa det sista till Jonnas födelsedagspresenter.

Och så oj hoppas råkade jag köpa lite för mkt till mig själv, bland annat en bukett rosor hos blomsterhandlaren vid fontänen. Var ju tvungen att ha något i den fina vasen som jag bara var tvungen att ha..

Jag och inredning -.-

Så nu har jag allt lagt alldeles för mkt pengar på inredning denna månad... Fy på mig!

Men rosorna är helt underbara och dom passade perfekt på mitt bord.

       

Av Mimmi Thiel - 4 juli 2012 16:14

 


Bild tagen med min Iphone

Av Mimmi Thiel - 4 juli 2012 16:00

Hello!

Började min lediga dag med att gå upp vid 7 för att tvätta i tvättstugan och sen dess har jag varit i full gång, så ja det där med att ta de lugnt när man väl är ledig funkar inte så bra för mig.

Föresten sen jag flyttade in hos Mamma så bestämde jag mig för en ny sak.

Nämligen att jag alltid ska köpa färska blommor varje vecka, dels för att de är superfint men sen oxå för att det doftar så underbart med snittblommor. Så denna vecka blev det en bukett med vita liljor, vilket är en av mina favorit blommor.



   



Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards