Liits

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Mimmi Thiel - 25 november 2012 17:38

 


Dagens fotojobb blev tyvärr inställt då barnet var sjukt.
Så ist har jag ägnat dagen åt att rensa här hemma, vi ska ju vara med på den stora loppisen som är upp på gymnasiet nästa helg. Shit vad mkt skit man kan har men ska bli skönt att få bort allt hoppas ni tittar förbi vårat bord. Vi kommer ha super priser bara för att få bort allt och sen dessutom kommer jag stå där med ett extra bord och sälja lite presentkort men även göra lite reklam för mitt fotande genom ett grymt bildspel.
Så har du frågor ang en fotografering eller något annat så är det bara att komma fram och prata med mig men du kommer  även kunna  köpa ett presentkort  i julklapp tillnågon du tycker om.
Kommer vara där 10 - 15 nästa Lördag, hoppas du kommer!


När jag ändå var i farten så passade jag på att rensa och städa lite i min walk in closet och dessutom så byggde jag nu in mitt kontor. Har inte haft någon bra plats att jobba på men äntligen kan ja stänga in mig och jobba helt ostört, super skönt!


Ska snart gå ner till grannnen och ha lite södagsmys genom att kolla på några avsnitt The Walkin Dead..


(bild tagen med min Iphone)

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards