Liits

Alla inlägg under februari 2012

Av Mimmi Thiel - 6 februari 2012 19:35

Ja nu är helgen över och en ny vecka har börjat. Min helg har varit ganska skön och slapp o det var precis vad jag behövde. Idag har jag bara städat och tvättat hela dagen bland annat grov städat ugnen, fläkten o dess alla filter, putsat fönster och skurat varje cm i badrummet och torkat av alla lister i lägenheten. Testade även att tvätta i tvättstugan fast jag har egen tvättmasikn och det gick skit bra ! Sen tog jag mig en promenad till centrum och inhandlade lite mat. Så nu ska jag bara slappa i soffan och njuta av kvällen.

Här kommer lite bilder från helegn !


Tacomys hos Morbro



 




Fick nått ryck när jag var hos Mamma så jag passade på att fixa till mina naglar

 


Alla bilder är tagna med min Iphone !    

.

Av Mimmi Thiel - 3 februari 2012 12:30

 
Har registrerat mig på sponsradblogg.se
Jag har tidigare försökt skaffa sponsorer till bloggen men

misslyckats. Men idag registrerade jag mig hos

http://sponsradblogg.se som kan hjälpa mig. De har redan

gett mig en sponsor och jag väntar med spänning på fler uppdrag.

 

Har du registrerat dig på http://sponsradblogg.se ?

Av Mimmi Thiel - 3 februari 2012 12:06

Vaknade runt 09.00 och det första jag gjorde var att sätta på en tvättmaskin och diskmaskinen sedan tog jag mig en städrunda i lägenheten, lagom mortion sådär innan frukost. Efter det fixade jag lite gröt med en mosad banan på toppen som belöning för att det är Fredag. Sen har jag mest slappat och tagit mig en skön lång dusch och nu har jag precis klätt på mig. Ska möta Morfar i Farsta centrum om ca 2 timmar för en fika sedan i kväll ska jag åka hem till min Morbror i Tyresö på tacomysmiddag och efter det ska min syster följa med mig hem till Farsta och sova över hos mig inatt. Helt okej början på helgen ! I morgon lär jag nog åka hem till Nynäshamn och umgås med Mamma och min bebis Frazze. Känner att jag behöver få komma hem lite fårse om jag sover över. Nja nu ska jag nog ta och sminka mig och fixa håret så att jag kommer i tid tills jag ska möta upp Morfar.

Byr bye !






Min bebis   

 

Av Mimmi Thiel - 2 februari 2012 20:09

Vill du bli fotograferad ?



Pris : 400 kr och då ingår 2 timmars valfri fotografering + ca 30 redigerade bilder som jag skickar hem på en cd - skiva i din brevlåda.

Hör av dig till mig på Mailen eller ring :

mimmi.thiel@hotmail.com
076 - 020 88 52



 


Bilder : Tagna av mig !  

Av Mimmi Thiel - 2 februari 2012 15:45

 

     

  

Av Mimmi Thiel - 1 februari 2012 22:41

De var ett tag sen jag höll min bebis i handen och tog några härliga bilder.. Det har helt enkelt inte funnits någon tid till det. Och det märks kan jag säga för just nu kliar det som bara satans i mina fingrar så i morgon blir det nog en fotorunda när jag ändå ska in till Sthlm. Kanske snart dax att fixa ny bloggdesign och ja jag vet att ni vill se bilder på lägnheten men jag är långt i från klar med allt, så det få allt vänta ! Funderar på att krypa ner under täcket och försöka sova men det kommer bli svårt för nu snarkar Patrik igen.

Aja natti natti gott folk och glöm nu inte att titta in på bloggen i morgon för då kommer de upp en massa bilder !


 

Av Mimmi Thiel - 1 februari 2012 20:27

Mailade in till lugna favoriter och bad dom att ringa upp min Mamma och berätta hur mkt jag älskar henne.

Lät som hon blev rätt överraskad på jobbet, inte varje dag man får en kärleks hälsning i direktsändning på radion. 



Bild : tagen med min Iphone  



Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards