Liits

Alla inlägg under februari 2011

Av Mimmi Thiel - 26 februari 2011 07:00

  

Av Mimmi Thiel - 25 februari 2011 15:48

Hej !

I det här inlägget ska ni få vetalite om mig, Känner att jag har varit dålig på att berätta om mig själv här i bloggen. Så här kommer det lite smått o gott.


Jag heter Mimmi Thiel och är 19 år och bor i den lilla Staden Nynäshamn som ligger 6 mil söder om Stockholm. Jag är 173 cm lång och har skostorlek 43 så man kan säga att jag är en brud som står stadigt här på jorden.


På min fritid älskar jag att umgås med min bästa vän Linda och min familj som består av min "Mappa"- Mamma Pia och min lilla syster My & min söta katt Frazze. Och nu undrar ni säkert varför jag skrev "Mappa"  men det är för att min Mamma är som både min Mamma och Pappa då jag inte har någon kontakt med min Pappa längre.


Jag älskar även fotografering och inredning.

Orkideér och Liljor är mina favorit blommor.

Jag är helt galen i glass och jag föredrar hellre kolasås framför chokladsås.

Mitt favorit godis är Twix, lakrits och mina favorit frukter är jordgubbar och bananer.

Mina favorit rätter är pizza och Thai soppa.

Jag gör typ världens godaste kladdkakor - Enligt dom som har smakat den.

Jag älskar att laga mat och ha stora mysiga middagar med mina vänner.

Jag är en väldigt lätt påverkad person när det gäller alkohol och när jag väl dricker så dricker jag bara cider och sånt som smakar sött som typ körsbärs Vin, Smirnoff, X - cide m.m och jag tål absolut inte ren sprit för då blir hela kvällen förstörd.


Om vi nu ska ta och tala lite om vad jag gör om dagarna så är det så att jag har 4 st jobb. Jag jobbar deltid som lokalvårdare på Oljan här i nynäs och sedan jobbar jag på Bowllinghallen & Nynäshavsbad som servitris. Men jag jobbar även som kontakt person för Nynäshamns komun. Så man kan säga att jag har fullt upp hela tiden, jobbar hela veckorna och sedan när det är helg så hoppar jag in och jobbar på Bowllinghallen och Nynäshavsbad. Sen så pluggar jag även på distans vilket är varje jämn vecka på  Tisdagar o Onsdagkvällar. Jag pluggar då Engelska och matte B och det är för att jag aldrig hann ta igen dom ämnena när jag gick på gymnasiet.


Som ni säkert redan vet så är jag singel och livet rullar på som vanligt så jag tar dagen som den kommer och får se när jag väl hittar någon. Har ingen lust att rusa in i ett förhållande men man vet aldrig.


Ja jag vet inte riktigt vad jag mer ska berätta men om de är något ni undrar över så är det bara att skicka en komentar med er fråga så svarar jag direkt.


        

<3

Av Mimmi Thiel - 22 februari 2011 22:05

      

Av Mimmi Thiel - 16 februari 2011 17:35

Alla   Dag

  

Dagen / kvällen spenderade jag tillsammans med min Mamma och syster.

På morgonen gav jag min Mamma 30 st röda rosor och sedan när jag kom hem från jobbet så fick jag en liten present av Mamma vilket var de lilla hjärtat som är högstup på vänster sida. På kvällen hade jag, Mamma och My en mys middag med tända ljus och en massa god mat.


  

Ja jag vet att bilden är jätte dålig men tog den med min mobil.





   Igår 15/2 bjöd jag min älskling Linda på en försenad Alla   dag lunch.

Och så fick hon även en lite present som stod i den fina kassen på bilden.



Hur spenderade du din Alla   dag ?

Av Mimmi Thiel - 14 februari 2011 16:26

Frisyr och sminkning på Tove har jag gjort o självklart e de jag som har tagit bilderna !

                          

Av Mimmi Thiel - 11 februari 2011 12:57

    

Av Mimmi Thiel - 11 februari 2011 09:39

    

.

Av Mimmi Thiel - 11 februari 2011 09:36

    

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards