Liits

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Helg

Av Mimmi Thiel - 28 februari 2010 07:48

Hej på er mina kära läsare !



Förlåt om jag inte har bloggat så mycket på sistonde men jag har tyvär inte mått så bra, de är ganska mycket strul i mitt liv just nu. Men men denna helg har iallafall varit bra. Fredagen började med att jag gick upp 05.00 För att bleka håret sen åkte jag till skolan och hade en lektion vilket var geografi sedan var det äntligen LOV! Efter skolan åkte jag till gymmet och de var hur skönt som helst att bara få ut all sin ilska. Efter gymmet gick jag hem till älskling och städade hela hanns hus och så lagade jag vår favoriträtt Thaigryta. Sen var det bara mys som gällde hela fredagkvällen. I lördags gick jag upp 06.30 och åt frukost och sedan så hjälpte jag och Patrik hanns mamma att handla hem lite saker inför en middag som hon skulle ha på kvällen sen efter de gick jag till gymmet och sedan åkte jag hem och duchade / fixade mig för jag var bjuden på middag hemma hos min morbror i Västerhaninge. Eftermiddagen och kvällen i Västerhaninge var jätte mysigt och jag träffade även min Morfar som jag inte har träffat på år och dar. Sendan vid 10 när jag skulle ta tåget hem så följde min älskade morbror med. Och idag måste jag plugga hela dagen. Usch jag orkar inte men jag har inget val. Hoppas iallafall att ni få en mysig Söndag ! BYE BYE !


  

Morfar och min kusin Elin Sommaren - 08


  

Min morbror Fredric  


 Tack för att du finns! känns skönt att veta att du är på min sida !

Jag älskar dig !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Thiel - 23 oktober 2014 22:34

Idag var jag & hälsade på i syrrans skola för ikv hade dom konsert och här kommer lite bilder från kvällen.     ...

Av Mimmi Thiel - 21 maj 2014 23:05

Eftersom jag har visat min viktresa så tänkte jag även visa hur min stora dag var. Den 24/5-2013 gjorde jag min gastic bypass opertion. 2 veckor innan operationen fick jag endast leva på pulver soppor från apoteket (bildern under) dels skulle jag...

Av Mimmi Thiel - 15 maj 2014 22:33


Nu har jag massa lediga tider i 2 veckor framåt så passa på att boka en fotografering!För tidsbokning hör av er till 0760208852   ...

Av Mimmi Thiel - 15 maj 2014 22:02

De har nu gått ett år sedan jag började min resa och på bilden under är de exakt ett års skillnad mellan bilderna, de har då hänt en del men jag är långt i från klar med min vikt!     Här kommer lite fler bilder där man ser hur stor jag var fö...

Av Mimmi Thiel - 26 mars 2014 22:40


Ja så som mitt liv ser ut just nu så är de bara plugg, plugg, plugg och massa jobbande. Har precis klarat medicin kursen och vi har nu påbörjat vård & omsorgs kursen. Har idag suttit 5,5 timme i stäck och pluggat satan inför tentan som ska vara inläm...

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards