Liits

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Mimmi Thiel - 7 februari 2010 16:48

Snart kommer Älskling hit !

Ikväll blir det en mysig söndagkväll framför tvn

 med världens mysigaste person !


  

Av Mimmi Thiel - 7 februari 2010 16:04

Jag har länge varit jätte sugen på att göra om mitt rum. och nu har jag bestämt mig hur jag vill ha det. visst det kommer inte bli så stor förändring men jag ska tillsätta en extra färg. Nämligen mörklila ! en mörklila fondvägg skulle bli skit snyggt, så ska ta och köpa färg när jag väl får in pengar på kontot.

Annars så kommer jag behålla samma stil som jag har nu. 


INDISKT!


såhär ser mitt rum ut just nu


  



Och såhär vill jag att mitt rum ska se ut sedan

  

ska köpa massa orkideér och liljor och doftljus.

De nya rummet kommer att bli skit snyggt!

Lilia fondvägg och sedan kommer alla dekorationer gå i Neonrosa, Guld, Svart och möbler kommer vara vita.

Jag älskar att inreda, tycker det är skit kul!


Av Mimmi Thiel - 7 februari 2010 13:17

Gårdagen var väldigt mysig för då bjöd älskling mig på middag och bio i Sthlm. Kan säga att de verkligen behövdes för vi har knappt sätt varandra på 1 månad. Så kvällen blev jätte lyckad. vid 17 tiden kom Patrik och hämtade upp mig med sin bil sedan åkte vi till Sthlm södra och så gick vi och åt på Tacobar. Efter middagen kollade vi på bio - Avatar. Kan säga att filmen inte var något för mig, tyckte att de var för mycket Tarzan stuk på de hela. Men de är alltid mysigt att gå på bio med den man älskar och det var just detta jag behövd nu när jag inte mår särskilt bra. Efter bion åkte vi hem till mig och hade en mysig natt.

 Jag hoppas att ni hade en lika mysig lördagkväll som jag hade ?!


     

Patrik är så snygg när man ber han att posa på en bild!


  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards