Liits

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Mimmi Thiel - 19 oktober 2013 19:14

Idag fotograferade jag lilla Albin hemma hos mig och här kommer några av bilderna

   

Av Mimmi Thiel - 19 oktober 2013 11:52

De är nu 5 månader sen jag opererades och jag har snart tappat 40 kg. Äntligen börjar ja känna lite skillnad på kroppen och jag kommer i mina gamla kläder som jag har gått och trånat efter i fler år. Tyvärr har jag blivit jätte dålig på att äta just pga att jag aldrig känner någon hunger och när ja väl äter så mår jag jätte illa. Spelar ingen roll vad ja äter och hur mkt jag äter. I vanliga fall ska en Gastic bypass opererad människa äta 7 mål om dagen men jag får oftas i mig endast 2 mål och är jag riktigt duktig så får jag i mig max 4 mål sen känns de som jag rullar fram.
De kan räcka med 3-4 köttbullar & en matsked makaroner så mår jag jätte jätte illa.

Och frukosten hoppar jag helt o hållet  över för på mogonen är mitt illamånade som värst.

Måste ta och ringa Ersta sjukhus nån dag för detta är inte bra, sätter min egna kropp i svält just för att jag inte äter nått..

Vissa saker tål jag inte alls..
Gräddglass
Godis
Sötsaker
Kaffe
Socker läsk
Youghurt
Risifrutti
Juice
Och mycket mer, på dessa saker mår jag jätte illa och oftast får jag Dumping på de
(Hjärtklappning, kallsvettningar och illamånde)

Men jag tycker faktist bara att de är bra för då kan man inte falla tillbaka i sina gamla dåliga vanor.


Bjuder på en hemsk bild som togs ca 1 timme efter min Gastric bypass operation, är så glad att jag aldrig mer behöver vara så fet & äcklig igen!
 

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards