Liits

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Mimmi Thiel - 31 maj 2013 14:50

Äntligen börjar jag må mkt bättre och min energi har börja komma tillbaka. Provade att dricka kolsyrat idag och de gick hur bra som helst, många som har gjort denna operation brukar inte klara av de. Så nu kan ja äntligen dricka mineralvatten och de har jag verkligen varit super sugen på i en vecka. Har även kommit på att de ända som jag är sugen på nu efter operationen är en sallad med mkt räkor och advocado. Så nu vill jag bara att dessa veckor ska flyta på ganska snabbt så jag kan få börja äta vanlig mat igen!
   


En del av de ingridenser som jag använde mig av när jag lagade den senaste soppan, den blev super god!
Mitt illmånde har nu oxå börjat gå över efter lite medicinering, hade tydligen svamp på tungan vilket man får väldigt lätt efter denna operation. Inte så konstigt att jag mådde illa när de smaka sur filmjölk i munnen hela tiden. Men nu är allt bra och jag börjar komma in i alla matrutiner. Nu ska jag börja klä på mig sen ska jag ge mig ut en sväng med Mamma i det härliga vädret. Måste ut och gå så jag inte får några proppar i benen. Ikv ska jag ta min sista fragminspruta ska bli så skönt att slippa dom!

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards