Liits

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Mimmi Thiel - 29 maj 2013 10:29

Först vill jag bara börja med att säga att de är jätte kul att så många har börja följa mig, jag har nu 5 dubblat mina läsare och de känns super kul att så många vill följa mitt nya liv!


 
Igår var jag och köpte en dosett just för att jag äter så mkt tabletter och jag har så svårt att hålla koll på om jag har tagit alla eller inte så detta var perfekt för mig. Dock känner jag mig som Agda 78+ när jag äter så mkt tabletter.. Har aldrig i hela  mitt liv behövt äta medicin men nu äter jag hur mkt som helst. De mesta är vitaminer men de känns ändå jobbigt då jag har svårt att svälja tabletter. De hade jag redan innan operationen men nu har de blivit värre då jag inte kan ta för stora klunkar för då får jag jätte ont i magen , man ska helst dricka med en tesked..

Jag fick även reda på utav hon jag köpte dosetten av

(köpte den begagnad av en tjej som gjorde operationen för 2 år sen)
Att man tydligen får jätte problem med sina tänder efter operationen just för att man småäter hela tiden. Så hon sa vill du inte ha en massa hål och annan skit bör du borsta tänderna väldigt ofta. Så nu borstar jag tänderna efter varje mål jag äter för jag tänker absolut inte förstöra min tänder.

Ikväll ska jag försöka ta mig till affären  och försöka handla på mig en massa saker nu när jag har bär hjälp. Får nämligen inte bära mer än ett kilo i taget. Vilket jag oxå tycker är jätte jobbigt, vill gärna bära vissa saker men bär jag för tungt så får jag jätte ont i mina sår på magen. Jag måste även förbi apoteket och köpa mer tabletter dels mot allt illamånde jag har men sen även mer levaxin mot min sköldkörtel. De var ju sköldkörteln  som dels gjorde att jag bestämde mig för mitt stora beslut ang denna operation. Hade hoppats på att få sluta äta den medicinen efter operationen just för att den aldrig fick i gång min sköldkörtel men min läkare tycker jag ska fortsätta äta den ändå..

Nej nu ska jag försöka få i mig den sista mjölken och i med lite vitaminer sen ska jag nog gå och vila en stund innan lunch för är helst slut idag.

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards