Liits

Alla inlägg under april 2013

Av Mimmi Thiel - 18 april 2013 15:48

Idag kom äntligen mitt nya objektiv!
Så nu växer min kamerafamilj bara mer o mer, så underbart!

Nästa köp blir ett nytt kamerahus men de kostar ju lite så måste spara ett tag innan jag kan köpa de.
 


Var tvungen att springa ner till grannen och visa mitt nya köp

Och då passade jag även på att fotografera hennes dotter Wilja


 

Av Mimmi Thiel - 16 april 2013 19:00

 
Denna bild tog jag midsommarafton 2012

Av Mimmi Thiel - 16 april 2013 14:47

 
Min familj är mitt allt och jag skulle aldrig kunna klara mig utan min underbara Mamma & syster.

Ni gör verkligen mitt liv värt att leva.


Jag älskar er!

Av Mimmi Thiel - 16 april 2013 13:01

Har på sista tiden fått många erbjudande på olika lägenheter. Bara denna månad har jag fått erbjudande på 5 st, men ingen har varit något för mig. Men idag fick jag ett nytt erbjudande på en lägenhet som jag verkligen vill ha så när jag har frisknat till ska jag ringa och boka in en visning.

Hoppas, hoppas! Den är verkligen helt perfekt och dessutom har den uteplats med kvällsol.

 

Av Mimmi Thiel - 14 april 2013 19:25

Saknar sig så mkt så att de gör ont och det går inte en ända dag utan att jag tänker på dig.

De är snart 7 år sen du lämnade denna jord och jag skulle kunna göra vad som helst för att få tillbaka dig!
Vila i frid älskade Morfar   


              



Av Mimmi Thiel - 14 april 2013 17:39

 
Kunde inte hålla mig så vara bara tvungen att beställa hem detta och 2 st UV filter..
Nu får posten ta och skynda sig, vill ha de nu!!

Av Mimmi Thiel - 14 april 2013 15:43

Halsen verkar absolut inte vilja bli bättre och nu har jag nästan tappat rösten..
Börjar bli riktigt uttråkad av att bara ligga hemma dessutom när de är så här underbart väder som de är idag..
Har på sista tiden tappat mitt fotointresse lite dels för att ena mitt obejktiv har gått sönder sen har jag inte hittat nån inspiration. Men nu till löning ska jag beställa ett nytt objektiv och två nya UV filter så jag är redo inför  våren & sommarens alla fotograferingar.

Tog fram kameran idag och tog några bilder på min älskade katt Frazze.


   
  





 

Av Mimmi Thiel - 13 april 2013 16:59

 





 





 





 




Börjar bli riktigt irriterad på Bloggplatsen för denna sida försämrar verkligen skärpan i mina bilder..

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards