Liits

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mimmi Thiel - 10 oktober 2012 22:19

Har haft en super mysig onsdag
Först var jag i Stora vika och hälsade på hemma hos Lollo, Natta Och Max.
Sen så var jag i kyrkan och titta på när syrran sjöng.

Hennes röst är verkligen gjord av guld och hon sjöng så bra så att jag råkade fälla några tårar.

 



 



Idag är det exakt 20 år sen min Farfar gick bort så efter konserten så tände vi ett ljus för han
 

Av Mimmi Thiel - 8 oktober 2012 19:37

I helgen hade jag 2 fotojobb,

en kusinfotografering  på Löragen och sen så hade jag en bröllopsfotografering på Söndagen men bröllopsbilderna fick jag inte publicera så då tänker jag istället visa lite bilder från Lördagen.

Men fler bilder kommer när väl mina kunder har fått resten av sina bilder!





 





 

Av Mimmi Thiel - 3 oktober 2012 21:45

 

Äntligen börjar de gå bra!


Har en hel del fotojobb inbokade denna månad.
Har ett bröllop på Söndag och på Lördag har jag familjefotografering.
Helgen efter de har jag en till Familjefotografering och även en till den 20:ehar jag en till familjefotografering.
Känns verkligen superkul att få pyssla så mkt med de jag älskar!
Hade även ett möte med en kund idag inför en speciellt fotografering och jag tror att den kommer bli GRYM!
Gäller bara att hitta rätt datum och rätt ställe men de ska vi nog klura ut. 

Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp och jobba på kvantum i morgon
Natti, natti!

Bjuder på en bild på min lilla söta granne Novalie
   


Hoppsan!
Blev visst 2 bilder men tror nog inte att ni har något emot de ?


Av Mimmi Thiel - 2 oktober 2012 16:49

 




 




 





 

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards