Liits

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Mimmi Thiel - 30 september 2012 20:51

I helgen tog jag och Jonna oss en tripp till Flen för att hälsa på Empe i hennes nya lägenhet. 
Självklart började resan med att SL strula så de tog oss 5 timmar till Flen och då hade vi gjort 6 byten på vägen.
När vi väl kom fram så hämtade Empe upp oss och sen åkte vi hem till henne och fixa inför inflyttningspartyt som skulle vara senare på kvällen. Det var super mysigt att bara få komma bort ett tag och alla dessa personer är så underbara och jag har då inte skrattat så mkt på länge. Sen idag gick vi upp ganska tidigt för att vi skulle träffa Malin & Alvin innan vi skulle åka hem och när vi hade lunchat klart med dom  så fick vi skjus av Sandra till Södertälje. Där tog vi oss en mysig fika i centrum och sen så hoppade vi på bussen hem. När jag kom hem så var någon som gallskrek när jag kom in genom ytterdörren och sen så vägrar han släppa mig så fick lägga mig i soffan och mysa med min lilla kille i några timmar sen så hoppade jag in och tog mig en skållhet dusch och nu sitter jag här och berättar om min trevliga helg..



Bjuder på lite bilder från helgen

dok är dom tagan med min Iphone men hoppas dom duger ändå!?


             


Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards