Liits

Alla inlägg under juli 2011

Av Mimmi Thiel - 12 juli 2011 10:59

     

Av Mimmi Thiel - 11 juli 2011 23:00

Nu tänker jag sätta igång en tävling som handlar om att du kan vinna


" En dag som modell"


Denna dag kommer jag fotografera dig under ca 3 timmar.

Du får då välja vilket tema och vad för bilder du vill ha.


för att kunna vara med i denna tävling krävs det att du skickar en komentar med *varför just du borde vinna

*Mail adress


Lycka till !


P.s tävlingen kommer att avslutas på Fredag !


 

Modell : Jannice Wellbring - Benjamins syster !

.

Av Mimmi Thiel - 9 juli 2011 13:54

       

Idag bestämde vi oss för att bara vara vänner !
Men det känns ändå jätte bra och det känns jätte skönt att vi ändå slutatde det hela på ett så bra sätt . Tror egentligen att det gick lite för fort när vi väl blev tillsammans. Men vill i alla fall att du ska veta att jag absolut inte ångrar något och jag kommer alltid att finns här för dig !

Av Mimmi Thiel - 8 juli 2011 09:18

Som ni alla säkert vet så håller jag ju mycket på med decupage och detta är mitt senaste verk !


 

Av Mimmi Thiel - 6 juli 2011 20:36

För 1 vecka sedan köpte jag en stol på en loppis för 13 kr. När jag kom hem slipade jag bort den hemska gröna färgen och sedan målade jag om den till vit och därefter skrev jag Love med skrivstil på ryggstödet. och nu i går köpte jag en stolsdyna med volang, äntligen är den klar !


 

Av Mimmi Thiel - 6 juli 2011 07:55

Har bokat bord för mig och Mamma idag på mitt jobb,

så stax ska vi cykla iväg och äta frukostbuffé.

Mums !

Bilder kmr senare !

Är nu ledig i 2 dagar sedan är det  5 stenhårda dagar och några dubbelpass !

Av Mimmi Thiel - 5 juli 2011 11:53

Nu har en del av mina bilder kommit upp på Företagets hemsida.

Gå gärna in och titta för det är min syster och Gry som ställer upp som modeller !

Det är endast 2 bilder nu men de kommer upp fler !

Bilderna visas i headern !


www.cocoz.se

?

Av Mimmi Thiel - 4 juli 2011 23:51

Idag när jag stod i duschen så tittade jag på vattendropparna som rann längs min kropp, då började jag fundera på


Vad livet egentligen gick ut på ?

 vad det egentligen har för mening?


Jag som 19 år drömmer redan om min framtid med barn och stor villa på landet. Nej det är inte så att jag vill ha barn nu men jag tänker mkt på min framtid, tänker på det i stort sätt varje dag kan man säga.


Jag undrar hur mitt liv kommer bli ?


 Visst jag har helt underbara vänner , den perfekta familjen och det jobbet som jag alltid har velat ha.


Men det är något som saknas ? 



Bilden är ej tagen utav mig utan den har jag snott på Googel !  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards