Liits

Alla inlägg under maj 2011

Av Mimmi Thiel - 17 maj 2011 13:00

Shit de e snart ett helt år sedan jag tog studenten och jag kan knappt fatta det. Känns som att det var igår men de är ändå skönt att det äntligen är över ..


Få slippa skolan, slippa sin gamla klass och osv. Kan säga såhär att jag trivdes aldrig i skolan varken med klassen eller med de programmet jag valde.  Hatade verkligen att gå till skolan , vaknade varje dag med en klump i magen och undrade hur dagen skulle bli..


Min klass var ju inte världens snällaste om man säger så o just därför vantivdes jag i min klass.


Men när det väl börjde närma sig slutet så försökte folk bli vänner med mig o jag vägrade eftersom dom förstört mitt liv i 3 år.


Jag kom ihåg att de var männsikor som ville skriva i min studentmössa , men de fick dom aldrig just för att dom hade gjort som dom hade gjort.. Tyckte inte att dom var värda att få sätta ett minne i min mössa..


Så min mössa är helt ren o de är jag glad över för annars hade jag bara tänkt tillbaka på idioterna som förstörde mitt liv !


Nu när skolan äntligen är över så har jag startat om mitt liv på nytt och lämnat det där bakom mig, vad som hände då de stannar där ! Nu är jag en ny människa som njuter av varje dag som går och jag försöker leva mitt liv på de sättet som ja vill och ingen ska få komma och förstöra det igen !


 


CARPE DIEM !

Av Mimmi Thiel - 16 maj 2011 18:45

     

Av Mimmi Thiel - 16 maj 2011 17:52

Dagens middag : köttfärssås med kokta morötter, Valde morötter till köttfärsåsen  just för att jag försöker att inte äta så mkt morötter


 

Av Mimmi Thiel - 15 maj 2011 18:14

Dagens middag: Kycklingfileé med grillade morötter o grönabönor !


 

Av Mimmi Thiel - 15 maj 2011 15:40

Vet inte hur ja ska börja eller hur ja ska säga det,

men är bara så jävla trött på detta ! 

Av Mimmi Thiel - 14 maj 2011 22:55

     




Ni är mitt allt och jag är så glad att jag har er !

Utan er skulle inte mitt liv vara värt att leva, ni är dom som får mig  att le och skratta varje dag. Är så lycklig att vi äntligen har blivit den familjen som ja har velat i alla år. Jag vill bara att ni ska veta att ni har en stor plast i mitt hjärta o de kommer ni alltid att ha oavsett vad som än händer !


Jag älskar er Mamma & Syster !  

Av Mimmi Thiel - 14 maj 2011 22:16

 

Jag älskar kärleken, De e det bästa som finns !


Jag förederar hellre svenska filmer framför allt annat.


Brukar sitta o lyssna på balader i timmar när jag behöver tänka o vara för mig själv


Jag är helt tokig i orkideér , har ca 10 st i mitt rum o ja sköter dom som om dom vore mina barn !


Jag älskar mysiga hemma kvällar och middagar


Är beroende av tända ljus - speciellt på höst o vinter halvårtet 


Inredning är en av mina största pasioner, älskar att gå in på loppisar o hitta en massa fynd som ja kan rusta upp så de ser helt nytt ut.


Katter är mitt favorit djur o skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan min bebis Frazze.


Jag tror på ödet och inte första ögonkastet


Jag ångrar väldigt mycket att ja inte har så bra kontakt med min Farmor och mina kusiner på Pappas sida. Med tanke på att ja älskar min stora familj !


Jag ångrar att jag inte valde att gå 3 år på estet programmet med inriktningen på foto.


Jag ångrar att jag aldrig hann träffa min riktiga Morfar en sista gång  innan han dog.


   

Av Mimmi Thiel - 14 maj 2011 18:39

Idag orkade absolut inte jag o Mamma laga någon middag så då unnade vi oss en varsin hemmagjord räkmacka.

Mums !


 

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards