Liits

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Mimmi Thiel - 14 augusti 2010 21:26

Hej !

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera denna vecka, men det är så mycket som har hänt så jag har inte orkat. Har äntligen fått jobb på en restaurang i Haninge och i går var jag på arbetsintervjuv på ett annat ställe och dom verkade älska mig så har nog ett till jobb nästa vecka och på måndag ska jag på en till intervjuv så får vi se vilka jobb jag väljer. Sen så i Onsdags kväll så lämnade pappas bästavän Per karlsson oss - Han trillade  plötsligt ihop här på kvantum i nynäshamn och dog. så har varit ganska ledsen för han har alltid varit som en farbror för mig " Vila i frid älskade Perre ".  Sen så har vi även fått nycklarna till våran nya lägenhet denna vecka, så idag har jag, mamma och my varit på ikea hela dagen och köpt en massa nya möbler. Är bara 2 veckor kvar nu sedan bor man på Heimdal. Känns jätte konstigt eftersom jag typ har bott på Fröjasväg hela mitt liv. Men men de blir säkert bra ! Nu ska jag kolla på en film med mamma så måste dra nu.

 Bye bye !


Bjuder på en bild från min student !

  

Min Morbror Fredric, Jag och min älskade Morfar

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards