Liits

Alla inlägg under juli 2010

Av Mimmi Thiel - 19 juli 2010 11:45

Hej !


Är fortfarande sjuk men är på bättringsväg . Idag har jag iallafall bokat bil inför Gotlandsresan, gud vad jag längtar efter att få komma bort lite och få träffa Patrik som jag inte har sätt på nästan 2 veckor. I går var jag, mamma och pappa och hämtade min syster i Gnesta på ett ridläger och här kommer lite bilder !


  

  

        

  

  

  

Det var någon som älskade päronsaft !

  

<3

Av Mimmi Thiel - 18 juli 2010 09:53

<3

Av Mimmi Thiel - 18 juli 2010 09:53

Av Mimmi Thiel - 17 juli 2010 15:18

Hej på er !

Som ni säkert såg på överskriften så är jag sjuk, Har ont i halsen och hostar för kung och fosterland. Det är nästan så att jag hostar blod.. Igår umgicks jag iallafall med lite människor och vi var på Rotundan och Mixs och drack och hade det roligt. Men inser tyvär nu att de nog inte var så bra, för har blivit mer sjuk nu. Men men man lär sig av sina misstag ! Har egentligen inte så mycket att berätta så lägger upp lite bilder från igår.


        

  

Av Mimmi Thiel - 12 juli 2010 20:22

Har inget att berätta så bjuder på några bilder

 

    

          

Av Mimmi Thiel - 11 juli 2010 21:11

Hej !

Har egentligen inte så mycket att berätta. Livet rullar på som vanligt och just nu är älskling i Norrland så de känns lite tomt hät hemma men annars så är allt bara bra. Jobbar hela dagarna långa och jag trivs jätte bra på mitt nya jobb. Synd bara att de är så varmt nu när jag jobbar, vill ha denna värme istället när jag åkert till Gotland vilket är om 2 veckor. I morgon ska jag ta och färga håret lite rödare och kanske lägga in lite mörkare slingor. Just nu är jag inne i en röd period och jag längtar verkligen inte tillbaks till mitt ljus hår. Mitt hår har tagit så mycket stryk av all blondering så jag tappar jätte mycket hår varje dag. Får lite panik över det, så kör med dyr inpackning, bra schampoon och serumdroppar så förhoppningsvis blir mitt hår snart bra igen ..



Miss you baby !

  


  

Av Mimmi Thiel - 9 juli 2010 18:41

Hej !

Nu under de 2 senaste dagarna har det hänt en del saker i Onsdags när jag var ute och lämnade ut cvn till olka företag då fick jag napp på ett jobb. Så i Torsdags var jag och provjobbade och dom älskade mig så i morgon ska jag få skriva på ett anställningsbevis och m.m äntligen har jag fått jobb ! idag fick jag ledigt bara för att jag ska jobba hela helgen och hela nästa vecka, Så idag åkte jag, Mamma och syrran till Haninge och handlade lite små saker. Jag kom bla. hem med en klänning. Sen så på vägen hem köpte jag 2 liter jordgubbar för endast 20 kr. Så i kväll blir det att äta en massa jordgubbar MUMS! Nu ropar Mamma från köket så nu ska jag gå och käka Tacos.


Bye bye !

 

      

          

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards