Liits

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Mimmi Thiel - 5 juli 2010 17:28

Hej på er !

Nu var det ett tag sen jag sist bloggade men det har berott på att mitt internet har varit jätte segt och dessutom har de inte funkat att logga in på bloggens hemsida. Men men idag har jag iallafall varit och klippt mig, och det ser ut som att frisören har klippt mig efter en potta. Men det blir säket bra när det väl har fått växa ut lite. Annars så har det inte hänt så mycket i Lördags var jag på grillparty hos Ullman och så i Fredags var det min sista arbetsdag på kroken och det känns rätt skönt att slippa jobba där. För nu efter 3 veckor har jag insätt att det jobbet inte var något för mig. Så nu är det bara att börja söka jobb igen! Sen dessutom så har jag och älskling bestämt oss att vi ska åka till Gotland i slutet av detta månad om vi har råd. Annars blir det att stanna hemma hela sommaren och leta jobb för min del. Sen nu i veckan fick jag reda på att jag, mamma och my ska flytta till Heimdal i september vilket kommer bli jätte skönt ! Har inte så mycket mer att berätta så bjuder på lite bilder !


Min kära pottfisyr

  


Min och Patriks present till Ullman

    



Ullman

     

       


Jesper och Carro 


  

I love mina nya Hello Kitty strumpor !

    



Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards