Liits

Alla inlägg under juni 2010

Av Mimmi Thiel - 15 juni 2010 22:44

Hej !

Jag vet att jag verkligen har varit jätte dålig på att uppdatera på sistone men jag hinner inte med datorn nu när jag jobbar för fulla muggar. Kan säga att jobbet på Kroken är verkligen toppen och alla mina arbetskollegor är jätte snälla och trevliga, trivs som fina fisken på mitt nya jobb! Hoppas verkligen att dom anställer mig.  För detta är ett yrke som jag skulle kunna tänka mig att jobba med nu innan jag ska plugga vidare. Aja  har inte så mycket att berätta så därför bjuder jag på lite bilder som jag har tagit de senaste dagarna !


      

      

Sofie

       

  

Saknar dig min bebis !

Av Mimmi Thiel - 12 juni 2010 18:42

HELLO !


Hoppas att allt är bra med er?

Idag har jag inte gjort så himla mycket först var jag hos Mormor en stund och sedan åkte jag hem till min Morbror en snabbis och nu sitter jag här hemma hos mig i lilla Nynäshamn. Är så himla uttråkad nu för tiden så de ska bli skönt att äntligen börja jobba på Måndag. Föresten vad ska ni hitta på på Midsommar? Själv ska jag och älskling åka ner till Söderköping och fira Midsommar med hanns familj.


Har inte så mycket att berätta så istället får ni se lite bilder som jag tog idag


  


  

Mormor


Min kusin Elin  

      


  

Min Morbrors katter Enso och Tingeling 


    

Enso


  

Enso


  

Tingeling

Av Mimmi Thiel - 11 juni 2010 19:11

         


Hej

 jag vet att jag e dålig på att blogga men just nu hinner jag inte !

 Men men här får ni allafall se lite bilder som jag har tagit med min nya kamera.


Av Mimmi Thiel - 8 juni 2010 21:31

Hej !

jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera nu på sitonde, men det har tyvär hänt en hel del som har gjort att jag inte har orkat blogga. Mormor ligger på sjukhus, jag håller på att förändra mitt utseénde och klädstil och m.m Just nu sitter jag med röd/brun färg i håret men jag vet att de inte kommer att bli så bra så ska köpa mer färg i morgon. Har inte så mycket att skriva just nu, för har så mycket inombords så jag inte hur jag ska få ut det?! Men men bilder på mitt hår ska jag försöka att lägga ut så fort som möjligt. Bye bye !

Av Mimmi Thiel - 6 juni 2010 20:15

Så nu var äntligen studenten klar och jag är helt slut! Kan säga att gårdagen blev väldigt lyckad och jag vill tackar alla som fanns där hos mig på min stora dag ! jag fick jätte många fina presenter bland annat en systemkamera, fotoskrivare, Thomas sabo smycken, pengar och presentkort.


En sak som är säker är iallafall att klassen alltid kommer att komma ihåg mig i från flaket för jag var den som blev mest berusad och jag var den som typ rullade av flaket pga att jag knappt kunde stå på benen.

Haha man tar bara studenten en gång och då ska man allt ta och njuta !


  

Fler bilder kommer senare när väl alla har skickat bilderna till mig!

 

 

P.s Jag älskar dig Patrik Eriksson !  

Av Mimmi Thiel - 5 juni 2010 04:14

Hej !


Jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdatera de sista dagarna, men jag har verkligen haft 1000 saker att göra nu inför studenten.


Nu är äntligen den efterlängtade dagen här och jag är så lycklig! Gud vad jag har gått och väntat på denna dag i alla år! Denna dagen kommer bli den bästa i mitt liv och äntligen kan jag börja leva mitt liv på de sättet som jag vill.  I natt sov jag ca  4 timmar för kl 03.00 var jag tvungen att gå upp och tvätta håret eftersom de tar 4 timmar för mitt hår att torka, och om jag skulle föna håret då skulle de bara bli fult och frissigt.  Aja nu sitter jag här i allafall coh väntar på att klockan ska bli 7 så jag kan väcka Mamma för då ska hon hjälpa mig att sätta i allt löshår och mycket mer sedan ska jag gör min lilla  Mamma fin genom att platta håret på henne och sminka henne. Åå  jag är så nervös ! Vill att klockan ska vara 12 nu ! Alla bilder från min student ska jag försöka lägga upp så fort som möjligt !

Bye bye !  


  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards