Liits

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Mimmi Thiel - 23 juni 2010 22:35

Hej !

Just nu är jag så arg och förbannad dels för att mitt cv och personliga brev aldrig kom fram till de företag som de skulle till, och sedan för att alla bara skällde på mig på jobbet idag fast jag inte hade gjort något fel ! Har städat alla kylar, frysar och  föråd på jobbet idag plust omklädningsrummen/ toaletterna och chefernas kontor. Så kan säga att jag är rätt trött just nu och i morgon ska jag skrapa av släm i från 20 kg musslor KUL!

Sen är jag äntligen ledig ! gud så skönt de ska bli !


  

Lägger upp en super snygg bild på min Mamma efter att hon hade råkat springa in en vägg nere i vår källare. 

Av Mimmi Thiel - 23 juni 2010 11:45

    

   


Lägger även upp en bild på min söta katt när han sitter och solar i mitt fönster!

  


Av Mimmi Thiel - 23 juni 2010 10:57

Hello mina kära läsare !

Hoppas att allt är bra med er ?  jag mår bara  toppen nu för tiden !

Nu har äntligen mitt nya liv börjat på allvar och jag trivs verkligen med det. Jag vet att jag är jätte dålig på att skriva i min blogg, men jag hinner verkligen inte skriva något nu när jag jobbar så mycket. Jag har snart jobbat i 14 dagar och edast haft 1 dag ledigt så de ska bli riktigt skönt att vara lång ledig under midsommar vilket menas med endast 3 dagar men det duger gott och väl för mig ! vad ska ni hitta på under midsommar? Själv ska jag och Patrik åka till Söderköping och fira midsommar med hanns familj och vänner. Längta verkligen till midsommar för det kommer att bli hur mysigt som helst och jag lovar att ta med mig kameran så ni oxå kan få se hur mysigt de är där ! Nej nu måste jag börja fixa mig inför jobbet så vi hörs någon annan dag när jag hinner blogga !


  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards