Liits

Alla inlägg under maj 2010

Av Mimmi Thiel - 28 maj 2010 14:43

Hej !

Nu är äntligen allt klart !

Nu kan jag allt ta och koppla av inför studenten. Idag fick jag reda på att jag fick MVG i bild och nu hoppas jag att jag får även MVG i foto b är så himla glad för de! Sen när jag kom hem så fick jag reda på att jag har fått jobb på restaurang Kroken de ska bli hur kul som helst att få jobba där, de är verkligen ett jobb som passar mig. Nu ska jag ta och sätta mig på balkongen och sola lite och ikväll ska jag förhoppningsvis träffa älskling.


Vad ska ni göra denna Fredag kväll?


P.s nu när jag äntligen är klar med allt i skolan så ska jag börja ta tag i min blogg igen. Så nu hoppas jag att ni börjar läsa min blogg varje dag ! Bye bye !


Resaurang Kroken

    

Av Mimmi Thiel - 27 maj 2010 16:25

Hej på er !

Nu börjar äntligen skolan lida mot sitt slut och det känns hur skönt som helst!

Nu har jag bara ett ända prov kvar och sen är jag äntligen fri ! Har gjort 17 prov på 10 dagar så kan säga att jag är rätt slut körd. Nu är det bara 8 dagar kvar till studenten och jag är hur nervös som helst! På Onsdag ska jag fixa mina naglar på salong chamange och sedan ska jag sitta hos firsören i typ 3 timmar. Jag kommer bli hur fin som helst på den stora dagen! Ne nu måste jag ta och plugga inför de sista provet som jag har i morgon. Bye bye !


  


Av Mimmi Thiel - 26 maj 2010 22:01

Orkar inte ta mer skit !

 Nu får det ta och vara nog !

 

  

Av Mimmi Thiel - 23 maj 2010 12:55

Här kommer lite sommar bilder

     Älsklings fina hus


   

     

Av Mimmi Thiel - 18 maj 2010 10:25

Är helt sönder stressad och jag har nu fått tillbaka min magkatarr igen ! Jag orkar inte mer! De är bara plugg, pluug, plugg hela tiden och de tar aldrig slut ! Hur mycket jag än pluggar så går de bara åt helvete !


Måndga: Filosofi Prov

Tisdag: Göra klart rester i svenska och religion

Onsdag: Rättskunskaps prov och göra klart rester i svenska och religion

Torsdag: Filosofi prov och redovisning i svenska + alla rester ska vara inlämnade

Fredag: Geografi prov


Måndag : Filosofi Prov

Tisdag: Gografiprov

Onsdag : Rättskunskaps prov

Torsdag: Religions prov

Fredag: Geografi prov


Sista veckan

Måndag: Rättskunskaps prov


Nu kanske ni förstår varför jag mår som jag gör..

just nu är livet åt helvete och jag vill bara gå och dö !

Av Mimmi Thiel - 17 maj 2010 09:35

Idag blev jag äntligen klar med min Marknadsförings uppgift !


  

Av Mimmi Thiel - 10 maj 2010 21:59

Idag fick min älskade Molly somna in för gott! Är helt tom inombords och gråten sitter i halsen och jag vet inte vad jag ska göra. känns konstigt att jag aldrig mer kommer få träffa henne. Men jag vet att hon kommer ha det bra där uppe bland alla andra nära och kära. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta kära Molly ! Och för att hedra dig så har jag med dig i min utställning för att visa upp vilken underbart go söt hund du var.


  


  R.I.P  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards