Liits

Alla inlägg under april 2010

Av Mimmi Thiel - 11 april 2010 14:21


Gud vilken underbar röst denna lilla tjej har !

Ryser i hela kroppen när jag hör henne sjunga.



Föresten glöm inte att kolla på min syster som är med i

 

TALANG 2010!



Programet sänds 23/4 kl 20.00

Av Mimmi Thiel - 5 april 2010 16:32

Av Mimmi Thiel - 5 april 2010 16:23

Hej !

idag har det inte hänt så särskilt mycket jag har mest bara legat i sängen och tagit de lungt. Med andra ord kan man säga att det har varit en riktig skit dag !


Föresten hur många bloggar läser du per dag?

Tips på någon bra och underhållande blogg?


Själv läser jag redan 10-15 st bloggar per dag men jag skulle gärna vilja läsa fler.


  

.

Av Mimmi Thiel - 4 april 2010 20:53

Lägger upp en bild på mig och min älskade pojkvän Patrik.

Tack för att du finns för mig  när jag har det som jobbigast  


  

Jag älskar dig !

 

Föresten så saknar jag sommaren jätte mycket när jag ser denna bild.

Den påminner mig om hur underbart jag och Patrik hade det sommaren 2009.  

 

 

Av Mimmi Thiel - 4 april 2010 18:54

De är många som har komenterat här på min blogg och undrat


När jag förlorade min oskuld?

och med vem?

 

Och som säkert alla vet så är jag väldigt öppen om allt .

Jag förlorade min oskuld 29/4 - 2007 med min första pojkvän Dennis Malm.

 

Sen finns de dom som undrar hur många jag har haft sex med?

 

Jag har haft sex med 4 st

 

  

De är bara att ställa fler frågor om de är något ni undrar över!

 

De är säkert jätte många som tycker att jag är alldeles för öppen när jag berättar om en sådan sak i min blogg, Men jag tycker faktist inte att det är något fel.

 Alla har vi sex !

Av Mimmi Thiel - 4 april 2010 17:55

Hej !


Gud så skönt att påsken äntligen är slut !

Helgen har jag spenderat hos Älskling och det har varit hur mysigt som helst. I Fredags bakade jag fudge muffins som jag sedan gav bort till Tina - Patriks Mamma. Och i Lördags storstädade jag hela Älsklings hus och sedan var vi på påskmiddag hos hanns föräldrar. Jag är ganska stolt över mig själv för jag har inte ätit en ända godis på hela påsken, är inte de bra? Juste jag har även gått ner 1 kg denna vecka så på 4 vackor har jag nu gått ner  6 kg och de börjar märkas på min kropp, För jag kan inte ha vissa byxor längre. Här får ni se lite bilder i från helgen.

 

En del av ingridienserna till mina muffins

      

Om ni undrar varför de är hål i mina muffins sä är det bara för att jag hade så mycket fudge i.

  Slut resultatet, Är dom inte fina?

Riktiga små påskbakelser

  Mums !       

Påskamiddagen hemma hos patriks föräldrar

  

.

Av Mimmi Thiel - 2 april 2010 10:23

  

.

Av Mimmi Thiel - 1 april 2010 17:57

  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards