Liits

Alla inlägg under mars 2010

Av Mimmi Thiel - 9 mars 2010 19:11

Hej!

Nu är jag inne på dag 2 av mitt kostprogram och jag mår inte alls bra. Men de är bara för att kroppen håller på att ställa om sig de känns ungefär som att sluta röka. Jag har konstant huvudvärk och så är jag jätte sugen på söt saker hela tiden. Men första veckan är alltid jobbigast nästa vecka kommer jag säkert må bättre !


Till lunch åt jag detta

De är en omelett med brocolli, tomat och vitkål.

De kanske inte ser så gott ut på bilden men de var de.

 

Och detta åt jag till middag

 

Till middag blev det 100 g kyckling eftersom äggen till omeletten bara blev 50g så då fick jag mer proteiner till middagen.

Till kycklingen åt jag brocolli, tomater, lök och svamp.

Av Mimmi Thiel - 8 mars 2010 21:48

Idag började jag äntligen med viktväktarna. Jag kommer att följa ett viss schema under 10 veckor och förhoppningsvis kommer jag att gå ner ca 10 kg. nu i början får jag knappt äta något alls men för varje vecka får jag äte mer och mer och sedan i vecka 10 kommer jag äta ungefär som vanligt fast ändå minska i vikt. Denna vecka får jag bara äta detta


Frukost: 40 g flingor - osötade och 2.5 dl lätt yougurt

Lunch: 75 g Proteiner och en massa sallad

Middag: 75 g Proteiner och en massa sallad

Kvällsmål: 1 banan och 1 äpple


Första veckan får man knappt äta några kolhydrater alls. och då har jag valt att lägga min lilla kolhydrats halt på mornarna. Och sen resten utav dagen får jag klara mig på poteiner och en massa goda grönsaker. Men en sak som jag inte får äta är majs för det innehåller jätte mycket socker . Sen är det jätte viktigt att dricka mycket vatten.


Nu får ni peppa mig till 110 % så att jag kan bli jätte vacker till studenten!


  



Lov

Av Mimmi Thiel - 8 mars 2010 14:54

Hej förlåt för att jag inte har bloggat på hela veckan ! men jag har inte haft något virusprogram till min dator men nu har jag äntligen de.


Jag kan säga att lovet har varit rätt skönt och mysigt . jag har inte gjort så mycket för jag kände att jag bara behövde vila upp mig så att jag orkar med de sista veckorna i skolan. Här får ni se vad jag har gjort under lovet


 

Jag och älskling har myst väldigt mycket hemma hos mig  


  Jag har även shoppat lite nya kläder och skor


   Älsklings föräldrars fina hus  

jag har även varit hemma hos älskling en hel del

  

Och så har jag ätit en massa goda nyttigheter

   

Hittat mönstret till min studentklänning men den ska självklart vara vit

  

Jag har varit hos frisören och klippt mig och så fick jag en massa goda råd om hur jag ska sköta mitt slitna hår.

En dag fick jag absolut inte läsa morgontidningen för min älskade katt

    

Jag följde med älskling till frisören och han blev jätte fin

  

Och så har jag fikat med Farmor  



Av Mimmi Thiel - 3 mars 2010 08:38

Hej !


jag kommer tyvär inte kunna blogga under  denna vecka för mitt virusprogram har gått ut så måste vänta  tills  mitt nya har kommit


  

Föresten jag har nytt numer nu 076 - 0208852 !

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards