Liits

Alla inlägg under mars 2010

Av Mimmi Thiel - 22 mars 2010 18:14

Nu är jag äntligen hemma igen, är helt slut i bena efter den långa promenaden hem till Alexandra. Jag tog 12 tåget ifrån mig till segersäng sedan gick från sersäng station hem till Alexandra vilket tar 50 minuter. Så man kan helt enkelt säga att hon verkligen bor mitt ute på landet och de går  inga bussar hem till henne heller så de var bara att gå.


  

I början trode jag inte att det var så långt


  

Sedan insåg jag att vägen aldrig tog slut


  

Sedan efter 50 min var jag äntligen framme. Alexandras hus är de som ligger längst bort på vägen.


Nu måste jag skynda mig för snart börjar min Bugg lektion!

Bye bye !

Av Mimmi Thiel - 22 mars 2010 10:27

Hej på er !


Idag är det Måndag och solen skiner och jag är jätte glad! För idag när jag ställde mig på vågen fick jag veta att jag hade gått ner 2.3 kg. Så på 2 veckor har jag gått ner 4.7 kg och det är ungefär en storlek. Nu har jag nått halava mitt mål nu är det bara 5 kg kvar. Så ni kanske förstår varför jag är så himla glad?! Dessutom är jag ledig i från skolan idag så vid 1 ska jag åka hem till Alexandra och jobba med projektarbetet. Ne nu ska jag ta och äta frukost sen ska jag duscha sen är de dax att åka så bye bye !

Av Mimmi Thiel - 21 mars 2010 16:03

Hej på er!

Jag har hittat världens finaste halsband som jag bara älskar!

Så här är ett förslag på vad ni kan köpa till mig i Studentpresent!

Love, Love, Love!


  


Detta smycke Hittade jag på

http://www.kyssjohanna.se/

Av Mimmi Thiel - 20 mars 2010 07:10

 


          

Av Mimmi Thiel - 19 mars 2010 19:49

Hej på er!

Gud så skönt att det äntligen är Fredag! Jag kom nyss hem från gymmet och snart ska jag ta och göra middag och ikväll blir de filmkväll med Mamma. Hoppas att allt är bra med mina kära läsare? Med mig är det bara bra iallafall. Förutom att jag saknar min älskling Patrik jätte mycket. Just nu ligger han hemma och är magsjuk och har 40 graders feber stackarn ! Vill bara vara hos han så att jag kan ta han om min lilla bebis nu när han är så sjuk. Men jag vågar inte åka dit, Vill inte bli sjuk. Vad ska ni göra i helgen då? Själv ska jag åka till Uppsala i morgon och på söndag ska jag plugga en massa! Ne nu måste jag börja med middagen. Bye bye !   

Av Mimmi Thiel - 19 mars 2010 12:21

        

  


  







    

Av Mimmi Thiel - 18 mars 2010 10:17

Skor, Skor, Skor ! jag vill ha nya skor !

    



Av Mimmi Thiel - 18 mars 2010 08:40

Jag har nyss anmält mig i en tävling på The voice.se som handlar om att vinna snygga väskor. Och denna vill jag ha !

  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards