Liits

Alla inlägg under februari 2010

Av Mimmi Thiel - 21 februari 2010 17:39

Jag älskar att baka muffins ! det är hur lätt som helst och det är hur gott som helst men jag har ett problem och de är att jag aldrig lyckas göra någon bra glassyr uppe på muffinsen.


 Har du något bra recept på hur man gör bra glassyr till muffins ?

 

  

 

  

 

   

 

Vilken är din favorit smak på muffins? 

Av Mimmi Thiel - 21 februari 2010 16:43

Haha !

 Hittade mig själv på Google.se de är inte dåligt att de dyker upp bilder på en när man skriver in mitt namn. Undara vem de är som har lagt ut dessa bilder ?! inte är det jag iallafall.

 

Kanske Nynäsposten?


  

Den dagen jag blev utsedd till Nynäshamns lucia 2008


  

Dagen jag kröntes till Nynäshamns lucia

13/12 - 2008

Av Mimmi Thiel - 21 februari 2010 16:13

Hej på er !


Ucsh vilket väder det är idag, Kan det aldrig ta och sluta snöa ?

Aja hur var eran lördagkväll då? kan säga att min blev ett helvetet !

Kvällen började med att jag och älskling bestämde oss för att gå ut och ät här hemma i Nynäs. Så vi planerade att han skulle ta 17.14 tåget ifrån ösmo och så skulle jag möta upp han på min station 17.22 och så skulle vi gå och äta. Men tågen var totalt inställda pga. vädret så där stod jag i strumpbyxor på stationen och väntade på att han skulle komma. Men efter 1,5 timmehöll jag på att frysa ihjäl. Så då gick jag in i en port på min gata och värmde mig tills han skulle komma. Och när jag väl satt där inne så kom det en gamal gubbe som bode där och hotade om att han skulle ringa polisen bara för att jag satt där och värmde mig. Och sen så kallade han mig blandannat FITTA! asså vad är det med dagens gamla gubbar? Jag hade ju inte gjort något utan jag satt ju bara där och värmde mig. De hade varit skillnad ifall jag typ var en uteliggare eller något. Och dessutom har jag rätten att värma mig i vilken port jag vill i mitt kvarter eftersom jag bor där ! Efter 2 timmar kom iallafall älskling och då tog vi bilen upp till pizza house. För de stället som vi skulle käka på var redan stäng så vi valde att åka till pizza house och så tog vi med oss maten hem istället. Så älskling tog sig en pizza och jag tog mig en kyckling sallad. när vi kom hem och hade käkat så la vi oss i sängen och mös restan utav kvällen ! VILKEN LÖRDAG!


Föresten passar jag i mina glasögon?

Är så osäker vågar knappt använda dom!

 

  

Av Mimmi Thiel - 20 februari 2010 14:00

Hej på er mina kära läsare! just nu sitter jag här vid datorn och plattar håret och jag ska snart börja sminka mig. För i kväll så ska tydligen Älskling bjuda mig på bio. Men jag tror inte att de är så smart att åka in till Sthlm i detta väder så jag ska föreslå att vi går ut och käkar på en resturang här hemma i Nynäs istället.

 

Vad ska ni göra denna lördag kväll då?

 

  

Laddar upp en bild på sommaren bara för att jag saknar den så mycket !

Av Mimmi Thiel - 20 februari 2010 10:06

RÖSTA PÅ MIN DESIGN !

 

 

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=57416

 

 

  

 

 

  

Av Mimmi Thiel - 18 februari 2010 16:24

Skönt att veckan snart är slut,  Har verkligen längtat efter helgen !

Ikväll blir det stallet för min del sen blir det raka vägen hem att plugga till geografiprovet som jag har i morgon.


Vad ska ni göra i helgen?

 

 

Själv ska jag på Nynäshamns mässa i morgon och sen på kvällen ska jag vara med Emelie och på lördag och söndag ska jag bara sova och plugga en massor!

 

  

Var bara tvungen att lägga upp en söt bild på min älskade Frazze  

 

Av Mimmi Thiel - 17 februari 2010 18:19

Saknar dig jätte mycket!

  



 

Jag älskar dig !

Av Mimmi Thiel - 17 februari 2010 18:11

Idag när jag kom hem efter skolan gick jag och solade i ca 30 min. De var hur skönt som helst! Kan säga att jag verkligen behövde de eftersom jag är så stressad och har så mycket att göra nu. Sen när jag väl kom hem tog jag mig ett varmt bad med en massa tända ljus på badkarskanten. Sen var det det bara att sätta igång att plugga Marknadsföring. Och nu sitter jag här i min sköna säng och myser och så har jag tänt en massa doftljus. Ska snart kolla på Andra avenyn på svt.se. Sen blir det att plugga ännu mer !  Bye bye !


  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards