Liits

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Mimmi Thiel - 22 februari 2010 15:32

Jag är inte direkt någon människa som följer en massa serier men det finns en serie som jag absolut inte kan släppa taget om och det är " sex and the city ". Dom är hur sköna som helst och deras liv verkar hur undebara som helst. Någon gång i mitt liv skulle jag vilja åke till New york och bara shoppa och festa och ha det allmänt roligt. De verkar vara en rolig stad och den kallas ju även  "Staden som aldrig sover" Alltså är det en perfekt stad för mig !


  

Av Mimmi Thiel - 22 februari 2010 15:13

 Hej !

Idag när jag skulle åka till skolan fick jag reda på att alla bussarna var inställda så jag kunde inte ta mig till skolan idag. Så himla typiskt ! Så jag gick hem igen och pluggade matte och så jobbade jag lite med projektarbetet. Snacka om att denna dag har varit tråkig. Jag som verkligen ville till skolan idag eftersom jag hade min foto lektion och så skulle jag ha matte prov. Men nej de var bara att stanna hemma. Nu på eftermiddagen har jag ängnat all tid åt  min älskade katt Frazze. Han har fått ställa upp som modell och jag blev jätte nöjd med bilderna som togs. Här kommer resultatet


  


  


  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards