Liits

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Mimmi Thiel - 14 februari 2010 15:23

Alla undrar hur jag lyckas hålla mitt hår så fin och glansigt, fast jag bleker det så mycket.

Här är de produkter som jag använder för att mitt hår ska må så bra som möjligt.


  

TRESEmmé Shampoo och Balsam 120 kr st

 

Waterclounds ice hårinpackning 100 kr

 

syoss värmeskydd 95 kr

 

Allt detta finns att köpa på Kicks !


Av Mimmi Thiel - 14 februari 2010 15:10

  ALLA HJÄRTANS DAG  


Hej  på er!

 Jag vet att jag har varit jätte dålig på att blogga de senaste dagarna. Men jag har helt enklet bara inte haft tid med bloggen. Idag är det iallafall Alla hjärtans dag och denna dag började med en mysig morgon i sängen med världens finaste Patrik. Sedan vid 10 gick jag upp och steket hjärtpannkakor till Patrik och till dom fick han sylt och grädde. Patrik fick även en  kladkaka utav mig som var dekoreread med en massa hjärtan på. Han älskar nämligen mina kladkakor bara för att dom blir så kladdiga och goda. Vid 11 tog Patrik tåget hem för att han skulle jobba och sedan skulle han  på  bio med sin familj. så då började jag plugga marknadsföring när han hade åkt. Ikväll ska jag, Mamma och My på bio Vi ska se den nya filmen "Farsan". Den verkar hur skön som helst ! Aja nu måste jag ta och plugga lite mer marknadföring men ni får ta och ha en härlig alla hjärtans dag!


  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards