Liits

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Mimmi Thiel - 3 februari 2010 18:33

   Om du fick bestämma, Hur skulle ditt liv se ut då?

 

Jag önska att jag kunde ändra på en massa saker i mitt liv. tillex så att jag har mer pengar, är bättre i skolan, smalare, Vackrare och så skulle jag föra tillbaks min Morfar till jorden. Det är mycket här i livet som man önska var mycket bättre än vad det är. Men man får helt enkelt ta och stå ut och man får ta och vara glad för det man har. Visst mitt liv är inte jätte dåligt men mycket skulle behövas ändras för att det skulle bli bättre. Men alla är vi nog periodare. de flesta tycker nog att de har ett bättre liv i vissa perioder och sämre liv i andra perioder. Men så är livets gång. det är inget man kan göra åt. Just nu står jag mitt emellan den posetiva och negativa perioden i mitt liv. Men det är nog bara för att det händer så mycket runt omkring mig. Och jag vet att snart kommer det hända en ganska stor förändring i mitt liv. Och  jag vet att mitt liv kommer att bli mycket bättre när de väl händer. och jag kommer att må mycket bättre. Ljuset i mitt liv är min pojkvän patrik utan han hade jag nog aldrig varit den jag är idag. Vi har snart varit tillsammans i 1 år och under detta året har han visat mig vad livet egentligen innebär, och vad kärlek är. Jag har nog aldrig kännt mig så älskad som jag gör idag. Han är både min pojkvän och bästavän och han vet precis allt om mig och vi har precis allt det där som behövs för att kunna älska varandra. även fast han är 21 år och jag 18 år så är vi forfarande som små barn ibland och vi älskar att busa och reta varandra hela tiden.

JAG ÄLSKAR DIG

PATRIK ERIKSSON !

 

  

 

  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards