Liits

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Mimmi Thiel - 1 februari 2010 21:47

Hej nu sitter jag här i min sköna säng och dricker en jätte god latte. Har nyss kommit hem ifrån min 2 timmars lång bugg lektion och jag är helt slut i bena. Hoppas att ni har haft en bra det har jag iallafall haft. Usch måste skriva ett tal till i morgon som ska handla om adoptioner. Det är ett bra ämne men just nu har jag varken glöden eller orken till att göra det.

 

Är du för eller emot adoption?

 

Jag är för adoptioner och jag tycker det är jätte bra att man kan kompromissa på det sättet som man gör när man väl adopterar ett barn. Man hjälper ett barn till att få en bra framtid men man hjälper också sig själv genom att få ett barn som man kanske har önskat att få i flera år. Jag beundrar min moster Camilla jätte mycket för hon har nyss adopterat en liten flicka på 5 år även fast hon redan har 3 barn. Så tycker jag att även fler familjer bör göra ! Om jag har det möjligeterna i framtiden kommer även jag försöka adoptera ett barn. För världens föräldrarlösa barn behöver verkligen ens hjälp.

 

  

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards