Liits

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Mimmi Thiel - 31 januari 2010 21:41

  


Det är snart 4 år sedan du lämnade mig och jag tänker på dig varje dag !

Saknar dig hela tiden och jag skulle kunna göra vad som helst för att få tillbaka dig. Jag ångra mig så himla mycket att vi aldrig hann ses de sista månaderna innan du gick bort. jag har så mycket som jag skulle vill säga till dig. Du var verkligen världens bästa Morfar och jag älskar dig över allt på jorden och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!

Av Mimmi Thiel - 31 januari 2010 21:10

Hej förlåt för att jag inte har bloggat något i helgen men jag hade inte tillgång till något internet.I fredags var älskling här och vi hade en riktig myskväll / spakväll. I lördags morse åkte vi  hem till patrik. Det var hur skönt som helst att bara få komma bort och tänka på lite annat. När vi kom hem till Patriks mamma  hjälpte vi hanns syster Josefin att flytta in lite möbler i hennes nya rum. Sen åt vi middag hos patriks mamma och sedan gick vi hem till patrik och hade mysigt. Vi tände upp en brasa och en massa ljus och sedan låg vi i hanns soffa och mös hela kvällen. I dag har jag inte gjort så särskilt mycket jo jag hjälpte till hemma på patriks föräldrars gård. Sedan runt 2 kom Mamma och hämtade mig och så åkte vi till kvantum och köpte hårfärg till mig eftersom jag verkligen behövde bleka min utväxt. När jag kom hem umgicks jag lite med Mamma sedan färgade hon håret på mig och så kladdade jag också på mig en aniktsmask . I morgon är det Måndag men i morgon kommer det bli en rätt skön dag för jag har bara 2 lektioner så jag slutar 12.20 Sen ska jag ner till centerum och göra lite ärenden. Nu ska jag ta och lägga mig i min sköna säng och bara mysa tills jag somnar. Natti natti mina kära läsare !

Föresten glöm inte att kolla på bilderna unde detta inlägg.


FREDAGEN  


LÖRDAGEN

  


SÖNDAGEN


  


P.S Patrik har fått feber !

Stackarn

Krya på dig älskling !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards