Liits

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Mimmi Thiel - 28 januari 2010 19:45

Sitter här i soffan med min älskade dator i knät och pysslar lite med redigering av bilder. Berra tipsade om ett jätte bra foto program som heter "Photoscape" och det programmet är hur underbart som helst. Har blandannat gjot bilden på mig och älskling som är under de senaste inlägget i det programet. Så tack för tipset Berra ! Annars så har jag bara  pluggat ekonomi hela dagen så jag hoppas jag klara provet i morgon för annars dör jag. Föresten så ska jag ha min första bild lektion i morn ska bli så himla kul eftersom jag älskar att rita och jag hoppas att jag får MVG i kursen för det fick jag i 9:an. Sen efter skolan i morgon ska jag och Mamma åka till Haninge och lämna tillbaks de kläder som jag köpte i Tisdags. För  när jag kom hem upptäckte jag att det var hål i tröjan pga. larmet och sen så var det hål i grenen på byxorna. Fan jag som hatar att handla kläder och sen när man väl hittar nya kläder då är det hål i dom. Så  j*vla typiskt!

Föresten är det någon som vet en bra sida som man kan köpa billiga hudvårsprodukter på?

 Nej nu ska jag forsätta redigera lite bilder !

Här får ni se en av de bilder som jag nyss redigerade.

De är min kusin Melvin han är hur söt och go som helst.


  

Av Mimmi Thiel - 28 januari 2010 16:03

                 

Av Mimmi Thiel - 28 januari 2010 12:19

Har knappt kunnat sova i natt pga. att jag har blivit förkyld + att jag märker av min allergi jätte mycket. Så ögon och näsa rinner hela tiden och jag lever i stort sätt på alvedon och allergitabletter nu. Och Frazze min katt han var så "underbar" i natt för vid 2 tiden så fick han för sig att jag skulle gå upp så då stod han och kravsade på min dörr, men jag orkade inte gå upp och öppna så det slutade med att han öppnade dörren själv. Och sedan satte han sig på min dator och jama. vilket jag inte var så glad över så då sa jag åt han att gå ut ! Men såklart så ville han inte det så han hoppade upp i min säng och förökte gossa. Och det gjode inte min allerig särskilt bättre eftersom det är han jag är allergisk mot. Så sedan när jag vaknade runt 6 tiden när jag väl skulle till skolan så hade hela mina ögon svullnat igen och jag kunde knappt andas bara för att jag var så täppt i näsan och så hade jag jätte ont i gomen. Så denna dag blev ju jätte lyckad. Åkte till skolan fram och tillbaks för att prata lite med Lasse ang. mitt ekonomi prov i morgon sedan åkte jag hem och la mig i min sköna säng. Så här ligger jag nu och berättar om min dag för er. Hoppas att ni får en bättre dag !

 

  

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min hemsida!
Följ gärna mitt liv som fotograf.

Detta är min utrustning
Canon Eos 50D, Canon Eos 1000D

Objektiv 50mm,18-55mm,70-200mm

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards